Uitstekende plek om een nacht te staan en de stad te bezoeken. Tegen betaling mogelijk om (toilet) te lozen en water te tanken. Met de route van CamperContact makkelijk en goed te vinden.

ROOTER

onze allereerste nacht in een camper... we hadden geen flauw idee van wat te verwachten dus was beetje onwennig in het begin. maar zodra je de luiken van de camper en van je ogen dicht doet, gewoon een prima veilige plaats om gratis een nachtje te staan!

FloNaWee

een nacht hier kunnen slapen zonder lawaai.....geen gebruik gemaakt van faciliteiten....wel druk verkeer om op die plaats te geraken....

• Place André Ryckmans

5000, Namen, België