Jachthaven Peruwelz

Péruwelz, Henegouwen, Waals Gewest, België

• juli 2024

leuke overnachtingsplek bij de jachthaven. €5 per nacht. Douchen €2 maar dan wel voor 12 min. Je mag ook met z’n tweeën tegelijk 😀 WC en douches oud maar heel netjes. Restaurant en terras op maandag gesloten.

• juni 2024

€5 is niet veel voor deze rustige standplaats. Elektriciteit en water helaas niet (meer) beschikbaar.

• juni 2024

Misschien niet de allermooiste camperplaats maar prima om een nachtje te staan. Wij betaalden E5,00 bij het restaurant voor de nacht. We hebben bij het restaurant niet gegeten maar als je van verschillende soorten biertjes houdt krijg je hier wel een avond vol. Vriendelijke uitbaters trouwens.

• juli 2024

Jachthaven Peruwelz