Drie sterren voor de locatie, mooie plek. Sanitair totaal niet onderhouden, gedateerd. Ook terras van restaurant biedt een troosteloze aanblik,...voor de liefhebber.

• maart 2024

zeer degelijke plaats, van hieruit kan je fietsen/wandelen…. Geef de horeca ook een kans, zeer schappelijke prijzen in een toch specifiek interieur! Blijft op onze bezoekerslijst staan!

• februari 2024

25-2-24 kwamen we aan op de cp, we gingen ons melden bij het restaurant zoals we altijd deden. Maar we mochten gratis op de parking staan zonder voorzieningen want het is geen cp meer. Heel jammer want het was een fijn plaatsje.

• maart 2024

• februari 2024