Colline de Rabais

Virton, Luxemburg, Waals Gewest, België

• juni 2024

Niet echt geschikt voor campers. slechts 2 verharde plaatsen op niet level beton en stroom niet bij de hand. wegen rondom erg slecht. 28.50 voor 2 personen te duur. zoek vooral even verder, die is voor hoogseizoen liefhebbers de heilige graal maar niet voor de relaxte camperaar

• juni 2024

Nette camping, schoon sanitair en goede gratis WiFi. Vriendelijk ontvangst door het vele regen waren de plekken nat, maar de camping beheerder was behulpzaam, wij konden onze camper op het verharde gedeelte plaatsen.

• februari 2023

Hier in februari gestaan. Keurig sanitair. buiten uiteraard ivm vorst geen voorzieningen. erg behulpzame beheerders die samen voor alles een oplossing proberen te vinden.

• februari 2023

Colline de Rabais