Camping Confort

Vresse-sur-Semois, Namen, Waals Gewest, België

Camping Confort

Camping zeer mooi gelegen langs de Semois - veel stacaravans maar ook losse plaatsen - broodjesdienst - voor de poort zijn z.g. stopplaatsen [sitecode 24190] - de nodige winkels en terrasjes in het dorp - centrum 1km

• Rue de Mont les Champs 214

5550, Vresse-sur-Semois, België

• Best Deal Camping Card, SVR - Stichting Vrije Recreatie, CKE - Camping Key Europe, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

Mooie plek aan de Semois. Goed sanitair. Wij deden de " middelzware wandeling" no39. Behoorlijk gevaarlijk vonden wij. Steile afdaling zonder houvast. Dus echt voor de sportieveling. Met ACSI 16 euro nu.

• augustus 2021

Prettige camping. Schoon en mooi sanitair. Buiten wc gelegenheid om handen te wassen. Doucheruimte is verwarmd. Broodjesservice: alleen prima stokbrood. 1 nacht gestaan. Wandelen ons dus niet goed bekend

• april 2021

rustige camping met ruime plaatsen langs de Semois. Sympathieke en bereidwillige uitbater die ook prima Nederlands praat.

• Stroom (unknownA)

• augustus 2021