Camping Duinezwin

Bredene, West-Vlaanderen, Vlaanderen, België

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

super camping 4 dagen geweest klein en grote plaatsen verhard of op gras sanitair proper douche voor 1€ 6 minuten heel veel en heel warm water personeel heel vriendelijk wij komen zeker terug

Peterke11965

Beste Hartelijk dank voor uw tijd voor het schrijven van deze mooie feedback! Het doet ons veel plezier te lezen dat alles naar wens was tijdens jullie verblijf. We zien jullie graag een volgende keer terug bij ons! Met vriendelijke groeten Team Camping Duinezwin

Jarlvdb

Beste Bedankt voor uw feedback over uw verblijf op onze camping. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het spijt ons te horen dat de grootte van de camping voor jullie een minpunt was. We proberen natuurlijk steeds dat onze gasten 100% tevreden zijn. Indien er nog zaken zijn die we beter zouden kunnen doen, laat dit ons gerust weten zodat we onszelf kunnen verbeteren voor een betere ervaring. We hopen dat u desondanks een prettig verblijf heeft gehad in onze regio en dat u goede herinneringen aan uw tijd bij ons zult bewaren. Bedankt voor uw bezoek. Met vriendelijke groeten, Nicolas - Camping Duinezwin

de slagboom is 24/7 geopend. hierdoor hele nacht voertuigen rakelings langs je camper. we betaalden voor 1 nacht 35,50. klopt dus niet met wat hier vermeld wordt..

doornenburg

Beste Dank u voor het schrijven van deze reactie. Het spijt me te horen dat je een minder positieve ervaring hebt gehad met de slagboom en het geluid van voertuigen bij de camping. Het klopt dat de slagboom 24/7 open is, we hebben hier normaal geen overlast door op de camping. Onze gasten kunnen steeds hun plaats kiezen op de camping, ik vermoed gezien de prijs die jullie betaald hebben dit ook het geval zal geweest zijn. Indien jullie een plaats wensen met weinig tot geen verkeer raden we aan om dit eens met ons voordien te overleggen, dan kijken we graag samen welke plaats het beste past met jullie wensen. De prijzen werden inderdaad nog niet aangepast en zijn deze nog van 2022, onze excuses hiervoor. De prijzen op de website en bij de reservatie worden voordien altijd weergegeven, dit om alles zo transparant mogelijk te communiceren. Ondertussen hebben we de prijzen hier ook aangepast. Dank u voor de terechte en opmerkzame opmerking. Ik hoop dat, ondanks deze tegenvaller, je nog steeds een aantal positieve aspecten hebt kunnen vinden tijdens je verblijf. We hopen dat jullie onze sterke punten waar we voor gekend zijn: grote plaatsen/proper sanitair/vriendelijk onthaal... ook hebben van kunnen genieten en dat dit overeenkwam met jullie verwachtingen. Kan u ons eventueel meegeven waar en wanneer u op onze camping verbleven hebt? Zo kunnen we het verder onderzoeken wat er precies is fout gelopen. We hopen u graag een volgende keer terug op onze camping te mogen ontvangen met een betere ervaring. Met vriendelijke groeten, Nicolas Camping Duinezwin

Camping Duinezwin