Camping Duinezwin

Bredene, West-Vlaanderen, Vlaanderen, België

Camping Duinezwin

camping is ideaal gelegen achter de duinengordel - voetgangersbrug naar strand - centrum 3km

• Koningin Astridlaan 55b

8450, Bredene, België
  • € 20,50 • 1 apr. t/m 30 jun.

€ 26,00 • 1 jul. t/m 31 aug.

€ 20,50 • 1 sep. t/m 31 okt.

• augustus 2021

heel erg heel mooie camping, een ontvangst zoals je zelden krijgt. Eigenaren die hun best doen om een plek voor je te vinden. Meerdere zeer goede ervaringen.

Pounets

Hartelijk dank voor de positieve reactie! We verwelkomen jullie graag terug een volgende keer op onze camping. Tot snel.

• september 2020

Ruime plaatsen., zeer proper sanitair., rustige plaatsen, vriendelijk onthaal

bendia

Danku voor de leuke review Bendia! We doen ons best om grote percelen te voorzien - dit zorgt ook voor meer rust op de camping. Netheid is ook een van onze belangrijkste punten, blij dat dit aan jullie verwachten voldeed. Tot een volgende keer!

• november 2019

An-Ru

Beste An-Ru, danku voor deze mooie recensie. Leuk om te horen dat jullie een goed verblijf hadden met alle aspecten van de camping.. We zien klantentevredenheid als een prioriteit en zijn blij dat uw recensie het harde werk van ons kan bevestigen. Danku en tot een volgende keer!

• augustus 2021

• september 2020

Ruime plaatsen., zeer proper sanitair., rustige plaatsen, vriendelijk onthaal

• november 2019

An-Ru

• € 20,50 • 1 apr. t/m 30 jun.

€ 26,00 • 1 jul. t/m 31 aug.

€ 20,50 • 1 sep. t/m 31 okt.