geweldige aankomst verwelkoming vriendelijke uitbaters ,mooie propere plaatsen , gezellige chalet om samen te zitten bij slecht weer waar je drank kan nemen tege betaling broodjes kan je bestellen in t weekend topplaats,wij komen zeker nog terug Eric en maria

dethlefke

Heel vriendelijke ontvangst en mooi verzorgde plaats.

Rud

Ik verbleef 2 nachten en het is een van de best onderhouden Aires waar ik ben geweest. Hoewel het dicht bij de weg ligt, valt het verkeer mee en neemt het in de late avond zeer snel af.

dethlefke

Heel vriendelijke ontvangst en mooi verzorgde plaats.

Camperplaats Het Ovenbuur