Camperpunt Ravenstein

Wervik, West-Vlaanderen, België

• juli 2024

Op 21 juli hebben wij hier mogen overnachten. Wij kwamen later in de avond aan maar werden super gastvrij ontvangen. Fijne camperplek, mooie locatie tussen de wijngaarden. Aangezien een fiets stuk was mochten wij er eentje lenen van de eigenaar. Leuk dorpje dichtbij de locatie. Aanrader!

LarsBeukers

Beste Lars, Bedankt voor het mooie berichtje, blij te horen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij ons. Groetjes, Patricia en Dirk

• juli 2024

rustige plaats in een mooie omgeving, vriendelijke beheerders, camperplaats zelf mist wel wat liefde, bij regen nogal snel modderig, misschien iets meer verharde en het zou veel beter zijn

Happy-campers-gent

Dankjewel voor jullie berichtje, fijn dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij ons. Wat verharding betreft, de camperplaatsen zijn voldoende verhard. Maar omdat wij alles in het groen willen die ook wel past in het kader, speelt het beetje gras dat we erop gezaaid hebben in dit uitzonderlijk nat jaar ons wel wat parten, dus we begrijpen u puntje. We hopen jullie een volgende keer te mogen ontvangen op onze camperplaats. Groetjes, Patricia en Dirk

• juli 2024

Zeer rustige camperplaats tussen de wijngaarden. Reserveren online is zeer handig, duidelijk overzicht over welke plaatsen nog beschikbaar zijn. Zwemvijver met platform en enkele picknicktafels zijn zeker een plus.

Vibeke1

Dankjewel voor dit mooie berichtje. Leuk te horen dat jullie genoten hebben op onze camperplaats tussen de wijngaarden. Steeds welkom, Dirk en Patricia

Camperpunt Ravenstein