Nette camperplaats aan zwemvijver. Hoewel we niet van te voren hadden gereserveerd konden we op de zaterdagavond aanschuiven bij het diner met livemuziek. Goed verzorgd en heel gezellig.

janpieter

Dankjewel voor dit mooie berichtje, blij te horen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij ons. Vanaf eind maart gaan we terug open, we hopen jullie opnieuw te mogen verwelkomen op onze camperplaats. Groetjes, Dirk en Patricia

Rustige, kleine camperplaats in een groene omgeving. Uitzicht op weiden, koeien, paarden, wijnranken en zwemvijver. in de omgeving veel rustige, smalle weggetjes waar je heerlijk kunt fietsen. Vriendelijke eigenaren. wij komen terug.

TonHo

Dankjewel voor jullie mooie bericht, fijn te horen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij ons. Vriendelijke groeten, Dirk en Patricia

CP op een prachtige locatie op de Amerikaberg nabij Wervik. Gras was heel lang bij aankomst maar werd op zaterdag gemaaid. Heel rustig tussen de wijnvelden. Een aanrader, vijf sterren waard mocht het nog iets beter onderhouden worden maar alle begrip want de wijnproductie is hun core-business.

Keymobyl

Bedankt voor jullie verblijf op onze camperplaats, en blij te horen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij ons. En bedankt voor jullie begrip en we hopen jullie nog te mogen ontvangen op onze camperplaats.

Camperpunt Ravenstein