Magazine gouden campertips

10 november 2022Shirley Nijhof

Alsjeblieft! Een gratis magazine vol met campertips.

In oktober 2022 vierden we dat de miljoenste camperaar zich heeft aangemeld bij de Campercontact community. We vroegen jullie om je ‘gouden campertips’ met ons te delen. Wat hebben we er ontzettend veel ontvangen.  Fantastisch om te zien hoe we elkaar helpen met handige campertips en hoe betrokken de Campercontact community is!

Dankzij jullie kunnen we nu met trots aan iedereen presenteren: Het Gouden Campertips Magazine! De 3 winnaars hebben hun goodiebag en gratis camperroute inmiddels ontvangen!

We wensen jullie veel leesplezier. Vraag het magazine aan en kijk snel of jouw tip er ook tussen staat!

De Campercontact community

Ons platform blijft groeien en steeds meer camperaars sluiten zich aan bij de Campercontact community! Samen zorgen we voor een betrouwbaar platform, boordevol camperinspiratie. Hier delen we nieuw ontdekte locaties, onze mooiste campermomenten, goede én minder goede ervaringen. En foto’s die soms meer zeggen dan 1.000 woorden. Kortom, we helpen elkaar bij het plannen van een volgende campertrip. En we zijn trots dat jij erbij hoort!