De winnaar van de Campercontact Garmin winactie is bekend!

21 juli 2021Shirley Nijhof

De winnaar van de CampercontactGarmin winactie is bekend!

Op 5 juli j.l. publiceerden wij in samenwerking met Garmin een winactie via ons Facebook en Instagram account. De prijs? Een Garmin Camper 890 (t.w.v. € 549,99)! Om kans te maken deelden camperaars de mooiste foto van hun camperreis inclusief een korte beschrijving. Inzenden kon tot zondagavond 18 juli 23.59 uur.

We hebben maar liefst 115 inzendingen ontvangen! Het waren stuk voor stuk mooie foto's. Met daarachter verscholen nog veel mooiere en bijzondere herinneringen. Toch kon er maar één winnaar zijn (om Henny Huisman even te quoten) van het navigatiesysteem speciaal voor campers. En dat is Mechthild Stein geworden! 🎉 Je vindt haar inzending zowel hierboven als hieronder.

Omdat wij naast deze ook vele andere hele mooie beelden hebben ontvangen, hebben wij besloten om ook een nummer twee en drie te selecteren. Irma Borger wint als nummer twee een Campercontact rugtas om mee te nemen op campertrip. En Marjan van Wijngaarden-Roelofs (nummer drie) verblijden we met twee unieke, emaille Campercontact mokken als collectors item. Om mee te nemen in haar brandweerwagen 🚒😍.

Bij deze willen we alle deelnemers bedanken voor het delen van de foto's en jullie openheid in de omschrijving. Blijf vooral foto's van jullie campertrips delen. Onder onze berichten op social media, op je eigen kanaal (tag ons gerust of gebruik de #campercontact 😊!) of stuur ons een privé-bericht en wie weet zie jij jouw foto nog eens terug op ons socials.

Onderstaand een mooie selectie van alle inzendingen.

Winnaar #campercontactgarmin winactie
Winnende foto van Mechtild Stein
2e en 3e prijs #campercontactgarmin winactie
De tweede en derde prijs gaan naar Irma Borger en Marjan van Wijngaarden-roelofs
Foto's van: Arnold Smit en Anita Verhoeven
Foto's van: Annie Langeweg en Ina Boessenkool-de Vries