Camper Snijders

Hoogland, Amersfoort, Utrecht, Nederland

Over deze locatie

Welkom bij Campersnijders.   Bij Camper Snijders kunt u terecht voor alle denkbare werkzaamheden van alle merken campers Ook voor Verkoop kunt u bij ons tercht ♦ APK keuring ♦ Camper Check met gas- en elektra controle Caravan movers ♦ Vochtmeting met eventueel reparatie advies ♦ (vocht)schade reparaties ♦ Kit en afdichtings werkzaamheden ♦ Bouw of verbouw van uw camper ♦ Serviceluiken ♦ Luchtvering/ hulpvering ♦ Poetsen en polijsten met waxoyl ♦ Volautomatische schotelantennes alle merken en prijsklasse ♦ Achteruitrijcamera ♦ Vocht- en schade reparaties ♦ Bearlock sloten ♦ Luifels alle merken ♦ Fietsendragers ♦ Fiets en scooterdragers voor de camper ♦ Trekhaken, Zonnepanelen ♦ Dak- en bank airco'

CamperaccessoiresCamperonderhoudCamperverkoopStallingen
  • Bunschoterstraat 27 A

3828 NR, Hoogland, Nederland

• 06-54927834

• info@campersnijders.nl

Onze ervaringen met Camper Snijders zijn bijzonder positief. We brengen er onze camper nu al een aantal jaren voor de APK keuring maar ook voor reparaties en onderhoud. We worden altijd vakkundig en volgens (prijs-)afspraak door René Snijdersgeholpen.

Ron-Els

Ron-Els