Altijd een camperplek die bij je past!

Waardevolle informatie over camperplaatsen en campings overal toegankelijk en beschikbaar voor iedere camperliefhebber, dat is waar Campercontact om draait! Onze app en website, gevoed voor én door een toegewijde community van camperaars, bieden een schat aan reisinformatie.

Omdat betrouwbare informatie binnen handbereik voor een zorgeloze en onvergetelijke vakantie zorgt. En dat gunnen wij iedere camperaar!

Waarom jij echt niet zonder kan

Waardevolle locatie informatie overal toegankelijk. Ook offline! ✅

Het maakt niet uit of het camperavontuur nog moet starten of dat je al even onderweg bent, onze website en app staan boordevol informatie en inspiratie over camperlocaties om jou op weg te helpen. Als PRO-gebruiker heb jij ook toegang tot deze informatie als je even geen internet hebt. Handig op plekken met een slechte dekking, zoals in de bergen, aan het strand of in bosrijke gebieden.

Baseer je keuze op ervaringen van andere camperaars ✅

Campercontact is er voor én door een toegewijde community van camperaars. Op dit moment staan er ruim 600.000 ervaringen van camperaars op Campercontact. En 38.000 locaties gepresenteerd door middel van 350.000 foto's.  Ervaringen van mede-liefhebbers die jou de juiste keuze laten maken.

Uitgebreide zoek- en filtermogelijkheden ✅

Zoek op type plaats, prijs of beoordeling. Of zelfs op reisperiode, terrein- en omgevingskenmerken of voorzieningen als stroom, water of een loosplek. Zoek en filter tot je jouw ideale camperplek gevonden hebt.

Camperplaatsen vinden rondom je huidige locatie ✅

Onderweg en nodig toe aan een stop? Deel je locatie gegevens met de app en vind een eenvoudig een locatie bij jou in de buurt.

Digitale camperroutes boordevol inspiratie ✅

Met de Camperroutes van Campercontact maak je prachtige, goed voorbereide campertrips. Rijd de route met de camper in je eigen tempo en laat je inspireren door de aanbevolen bezienswaardigheden en overnachtingslocaties. Om er volgens direct naartoe te navigeren via de route-knop in de app. Als PRO-gebruiker heb je ook nog eens recht op € 2,- korting! Niet slecht, toch?

Word actief onderdeel van 1.000.000+ gebruikers tellende community ✅

Draag zelf actief bij aan de community. Voeg een nieuwe locatie toe en laat andere camperaars weten wat je vond van je bezoek middels een review. Misschien heb je zelfs nog enkele tips die het delen waard zijn. Op deze manier help je de volgende de juiste keuze te maken.  Naast jouw mening helpt ook jouw scherpe oog andere camperaars op weg! Goed, beter of professional: show jouw fotografie skills en voeg een foto toe aan een locatie. En klopt de informatie nog die op ons platform staat? Gelukkig hebben we jou! Want wie kan er beter beoordelen of deze informatie correct is, dan iemand die er recent is geweest? Zie je iets wat niet klopt, laat het ons dan weten via een wijzigingsverzoek.

Met behulp van jouw actieve bijdrage blijven we actueel en vernieuwend voor zelfs de meest ervaren camperaar. We zijn je nu al dankbaar! Samen komen we steeds een stapje dichterbij dé droom: altijd en overal een geschikte camperplek voor iedere camperaar! 🧡

• App Store download button
    • Google Play download button

Heb jij de app al op je toestel staan? Download hem in de App store of Google Play store!

Campercontact FREE versus Campercontact PRO

Benieuwd naar de verschillen tussen de gratis versie en de betaalde versie van onze app? Voor slechts € 2,49 per maand of € 9,99 voor een heel jaar, profiteer je van vele extra voordelen!

• Te gebruiken zonder internetverbinding
    • Uitgebreide filters
    • Directe contactmogelijkheden met locaties
    • Favoriete locaties opslaan
    • Onbeperkt aantal locaties bekijken per dag

Join the community!

Al meer dan 1 miljoen gebruikers gingen je voor. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven en download de app. Ideaal voor onderweg.

• App Store download button
    • Google Play download button