Partner worden bij Campercontact

Vergroot je merkzichtbaarheid onder meer dan een miljoen camperaars. Is jouw bedrijf ambitieus en innovatief, sluit je dan aan bij Campercontact en profiteer van de unieke kansen die ons dynamische en reislustige platform je biedt. Laten we samen nieuwe wegen verkennen!

Voordelen partnership met Campercontact

✅ Sluit je aan bij een van de toonaangevende spelers binnen de niche

✅ Vergroot snel je bereik onder camperaars

✅ Behaal extra omzet of vergaar kennis door onderzoek

✅ Engagement-mogelijkheden voor productontwikkeling

✅ Zeer gevarieerde samenwerkingsvormen mogelijk

Waardevolle samenwerking

Bij Campercontact koesteren we onze partners. We gaan daarom ook graag langdurige samenwerkingen aan met andere ambitieuze en innovatieve partijen. Wat klein begint, bouwen we graag uit naar iets wat voor beide partijen waardevol is. Wij zoeken partners die onze passie voor travel delen en streven naar kwaliteit in alles wat we samen doen.

De tekst gaat verder onder de afbeelding.

Partner worden bij Campercontact
Verbind jouw merk met gepassioneerde camperaars over de hele wereld

De mogelijkheden

Campercontact is wereldwijd actief, met een focus op West-Europa. In dit deel van de wereld maakt de camper een razendsnelle opmars. Wij staan open voor allerlei verschillende samenwerkingsvormen:

• Integratie boekingssystemen: Koppel jouw boekingssysteem aan Campercontact en ontvang boekingen.
  • Gebruik onze betaaloplossing: Heb je een camperlocatie, maar nog geen betaaloplossing, gebruik dan ónze betaaloplossing.
  • Gesponsorde content en advertenties: Content op de onze website of in de nieuwsbrief (bekijk de mediakit) en vice versa.
  • Co-creatie camperroutes: Samen creëren we unieke camperroutes, die in onze app beschikbaar zijn.
  • (Markt)onderzoek: Campercontact doet veel onderzoek en dat kunnen we eventueel ook op verzoek doen.
  • Cross-promotionele deals: Bied gebruikers van Campercontact korting op jouw producten of diensten.
  • Heb jij een beter idee: laat het ons weten!

👉 Een keertje praten?

Kijk jij met interesse en ambitie naar onze doelgroep en denk jij dat Campercontact ook profiteren van jouw bedrijf, neem dan contact met me op! Ik nodig je graag uit voor een energiek gesprek over kansen in deze groeimarkt. Vul hieronder even het formulier in en ik kom bij je terug.

Lars Smit - Chief Commercial Officer Campercontact

Lars Smit - CCO Campercontact