Stagiair(e) contentmarketing

Campercontact, hét online platform (web & app) voor de Europese camperaar, is haar marktleiderschap internationaal aan het vergroten. We zoeken een enthousiaste en slimme stagiair ons te ondersteunen bij het waarmaken van onze groeiplannen.

Met Campercontact kunnen camperaars overal  in Europa een camperlocatie vinden die voldoet aan hun persoonlijke wensen. Met 40.000 camperlocaties in 58 landen en meer dan 500.000 reviews van reisgenoten is Campercontact de onmisbare reisgenoot voor iedere camperliefhebber. Met ons platform bedienen we nu al meer dan 1 miljoen gebruikers, maar onze ambitie rijkt veel verder! En voor 2030 willen wij alle camperaars wereldwijd bereiken met Campercontact. Kom jij ons helpen dit waar te maken?

Wat ga je doen?

Jouw taken en verantwoordelijkheden

• Jij gaat samen met het team mooie campagnes opzetten (app, web, social, e-mail, paid media).
  • Jij gaat zelf creatieve posts bedenken, ontwerpen en denkt hierbij na over de tone of voice, vertalingen en communicatiekanalen waarop je deze content gaat plaatsen (denk hierbij hoofdzakelijk aan sociale media als Instagram en Facebook, maar ook aan ons platform zelf en e-mails ).
  • Jij gaat met jouw vlotte pen mooie en inspirerende blogposts schrijven en plaatsen.
  • Jij gaat social media berichten posten, maar ook tweedelijns webcare-support uitvoeren.
  • Daarnaast krijg jij de uitbreiding van onze webshop als eigen project. Je helpt ons in de voorbereidingen en zorgt voor de benodigde content bij de producten en voert deze in het CMS van onze shop.

Al deze taken doe je uiteraard niet helemaal in je eentje. Je wordt hierin gecoached door onze content marketeer die je de fijne kneepjes van het vak leert.

Wat bieden we jou?

• Plek binnen een data gedreven digitaal team.
  • Een stagevergoeding van 400 euro per maand.
  • Een interessante en leerzame stageplek bij dynamisch en informeel bedrijf.
  • Je kunt uiteraard rekenen op goede begeleiding.
  • Fulltime stageplaats voor een periode van 4 tot 6 maanden.

Campercontact is onderdeel van de NKC (Nederlandse Kampeerauto Club), een organisatie met een open, informele, ondernemende cultuur waar medewerkers de ruimte en mogelijkheden krijgen om zich verder te ontwikkelen.

Wie ben jij?

• Je bent minimaal derdejaarsstudent aan een hbo/wo-opleiding (bijvoorbeeld cross media design of communicatie).
  • Je bent creatief, kan goed schrijven en hebt bijzonder veel interesse in social media en klantbeleving.
  • Je houdt van aanpakken, durft verantwoordelijkheid te nemen en toont initiatief.
  • Jouw beheersing van de Engelse taal is goed, bij voorkeur beheers je ook andere talen (Spaans, Frans, Duits, Italiaans).
  • Verder ben je klantgericht, professioneel, diplomatiek en stel je je proactief op.
  • Het lijkt je leuk te werken in een online groeibedrijf.

Hoe nu verder?

Denk je dat dit stageprofiel goed bij jou past? Dan hopen we dat je solliciteert. Dat kun je doen door jouw motivatie en cv te sturen naar Erik van Laar, contentspecialist. Heb je inhoudelijke vragen? Mail dan naar Jorian Keij, CEO. Wij nemen dan z.s.m. contact met je op.