Vriendelijke ontvangst. Uitstekende camperplaatsen. Mooi sanitairgebouw, maar het douchewater mag wel wat warmer!

Melsana

Dank voor je bezoek en positieve review! De temperatuur van het douchewater kun je zelf regelen via de thermostaatkraan.

Helemaal eens met alle positieve reviews! Fietsen in de omgeving hebben we helaas niet gedaan; het ontbreken van fietspaden vinden we onaantrekkelijk.

Chris-Triemstra

werkelijk top camping en dito ontvangst. sanitair uitstekend, heerlijke broodjes in de ochtend, uitstekende velden. geweldig voor Camper. absoluut een aanrader.

Ballum Camping