• juli 2024

We stonden hier 22/6 voor de oversteek een dag erna. Zeer, zeer vriendelijke ontvangst. Schoon sanitair op 5DKK munten. Locatie is prima vooral direct aan de rand. Wat ernstige tegen valt is de prijs incl.stroom €43

• juli 2024

prachtige locatie aan zee. Uitstekend wandelen en fietsen. Hond uitlaten prima langs het strand. Grote camping, vol en meesten voor 1 nacht ivm de Ferry naar Noorwegen. Genoten van middagje hier. Enorm veel wind maar heeft ook wel iets.

Corine1966

prima camping. we hadden mooie plekken. mooi sanitair. verse broodjes ‘s morgens, hoefde je niet te bestellen. mooie zonsondergang. 1 nacht gestaan omdat we met de veerboot mee gingen. 5 minuten van de boot af.

Hirtshals Camping