Hirtshals Camping

Hirtshals, Denemarken

Hirtshals Camping

direct aan zee gelegen - terrassencamping - goede uitvalslocatie voor de veerdiensten richting Noorwegen/Zweden - wifi alleen nabij de receptie - haven 2km - centrum 1,5km

• Kystvejen 6

9850, Hirtshals, Denemarken
  • DKK 240,00 • 24 mrt. t/m 22 okt.

• NKC - NKC/CCI Card, filters.label.discount.asci

• januari 2021

Wij waren er in augustus 2021 voor 1 week. Top CP. Ideaal voor kotterreizen, verder reizen naar Noorwegen, excursies etc. Kom nog eens.

Triumph54

We hebben genoten van een geweldige 9 dagen op deze camping. Alles is heel goed georganiseerd, heel schoon gehouden, uitstekend advies bij vragen. een komen en gaan en soms behoorlijk winderig omdat deze plek zo dicht bij de zee ligt. prachtige avondstemmingen inbegrepen. .. graag terugkomen!

malaika57

Echte kust camping. Mooi gelegen aan zee. Alle faciliteiten aanwezig. Heerlijke frisse zeewind of storm toen wij er stonden. De veerboten varen langs de camping. Mooie zonsondergang

• januari 2021

41WG

• DKK 240,00 • 24 mrt. t/m 22 okt.

• NKC - NKC/CCI Card, filters.label.discount.asci