• oktober 2020

wij hebben ons bij de receptie gemeld en wezen op de overnachtingsprijs van DKK 100. Werden verwezen naar de plaatsen voor de slagboom. (de oude quickstop plaatsen). We vonden het maar niks.

• september 2020

Dit is geen CP maar een hele grote camping met hoofdzakelijk jaarplaatsen. De genoemde prijs van DKK 100,- klopt helemaal niet! Wij betaalden voor overnachten, stroom en douchen DKK 266,- (ruim €35) Pittig aan de prijs dus!

• juli 2020

Prima plek. Erg vriendelijk en veel vertier. Populair bij de Denen en wij begrijpen nu waarom 😃

• oktober 2020

• september 2020