Vrij nieuwe cp daardoor nog wat 'kaal'. Mooi betaal systeem wat meer gebruikt word in Dk. Sanitair is top. En er is heel veel ruimte. Uitzicht toren is de moeite waard.

• maart 2024

Prima camperplaats. Goede info vooraf. Reserveren gaat eenvoudig. Plaatsen voldoende in hoogseizoen. Mooi uitzicht vanaf de toren. Goede voorzieningen.

• januari 2024

We verbleven er één nacht en waren zeer tevreden. Alles is modern en zeer schoon. De faciliteit is prachtig ontworpen en biedt kampeerders alles wat ze nodig hebben. Wij komen graag terug😄👍

• maart 2024

• januari 2024