Mosegaarden

Vojens, Denemarken

• juli 2024

Vriendelijke ontvangst! mooie plek. Heel rustig.

kamper1

Geweldige plek om te overnachten. Geweldige hondenren / camper / 2 personen / 2 honden / we hebben geen elektriciteit gebruikt / €10 relaxed...

Mike&Chrissi

We hebben hier één nacht gestaan aan het begin van onze vakantie. Het is de perfect plek om tot rust te komen. Dit is wat ons betreft een pareltje: weg van de drukte en wakker worden met uitzicht op de natuur. Bedankt voor de gastvrijheid!

• juli 2024

Vriendelijke ontvangst! mooie plek. Heel rustig.

• Hærvejen 12

6500, Vojens, Denemarken