heerlijke plek om te overnachten als je onderweg bent. De beste douche die er is! Goede wifi. We betaalden 30,00 incl stroom. Top plek!

Soaring

Top sanitair. Zeer fraai en ruim. Restaurant lekker gegeten, bediening vriendelijk en goed. Zo ook de ontvangst. Prima doorreis camping vlakbij de autobahn.

CBZ

vriendelijke ontvangst cp voldoende ruimte verharde plaatsen. broodjesservice via QR code deze alleen contant af te rekenen. Aparte ruimte voor koken en afwassen , mooie wasruimte. De douches en toiletten zijn bijzonder mooi en schoon.

Campingpark Lug ins Land