wij hebben hier 4 dagen gestaan op de Camping eind Mei. Prijs staanplaats met camper, 2 personen incl. belasting is €40. Als camping vol is zijn er te weinig toiletten. Doordat het flink waaide en de camping een beachvolleybal veld heeft zat je af en toe in een zandstorm. Lidl om de hoek.

onckels

Helaas staan nog oude prijzen vermeld. Wij betaalden 38€ exclusief stroom, douche WiFi en touristenbelasting. Verder prima camping

Berkvens

Mooi gelegen in het dal, vlak bij het dorp. Groen met ruime plaatsen en prima sanitair. Schaduwrijk. Geen horeca op de camping, wel supermarkt op loopafstand.

Campingpark Bad Liebenzell