• december 2022

Het werkte niet met de EC-kaartbetaling, maar toen deed het contant. Goede plek voor een nacht. Alleen rustig verkeerslawaai, maar nog steeds ok

Gernot2

Beste Gernot2, Bedankt voor je feedback over onze camperplaats. Het spijt ons zeer dat kaartbetaling niet beschikbaar was op de dag van aankomst. Desalniettemin hopen wij u nogmaals te mogen verwelkomen in Bad Urach. Vele groeten, het administratieteam van de spa

Is een parkeerplaats met ruime plekken voor de camper. Ook bij ons de helft gereserveerd waarvan enkele niet kwamen opdagen. Vlakbij een mooi wandelgebied. Op 5 min. wandelen van een bakker waar je ook heerlijk kan ontbijten

• april 2022

• december 2022