Campingplatz Adam

Bühl, Landkreis Rastatt, Landkreis Karlsruhe, Baden-Württemberg, Duitsland

• juli 2024

Rustige camping aan het zwemmeer, middelgrote plaatsen voor stacaravans/auto's. Restaurant aanbevolen. Sanitairgebouw modern en schoon. Wij komen graag terug

Patrick_zelf

Nette camping. sanitair netjes en schoon. douchen bij prijs inbegrepen. leuke speeltuin voor kids. aan een meer dus veel waterpret. met prima restaurant en klein winkeltje voor de belangrijkste boodschappen. kort aan de snelweg dus makkelijk voor doorreizen. veel vaste seizoensgasten

Campingplatz Adam