• juli 2019

gratis overnachten, max 2 dagen, geen voorzieningen, wel openbaar toilet in de buurt, wel zeer rustig . maximaal 3 plaatsen.

• juli 2017

Niet echt een aantrekkelijke plek. Parkeerplaats voor het dorp met name voor aanhangers en 2 van de 3 camperplekken bezet met auto en een caravan. Grote campers kunnen hier niet staan. 's Nachts hebben jongeren ons wakker gehouden en om 6 uur luidt de kerkklok.

• september 2015

Goede plek om onderweg te overnachten. Supermarkt vlakbij. Geen voorzieningen.

• juli 2019

• juli 2017

• september 2015

Goede plek om onderweg te overnachten. Supermarkt vlakbij. Geen voorzieningen.

• Schulstraße

79285, Ebringen, Duitsland