Weingut Weber

Ettenheim, Ortenaukreis, Regierungsbezirk Freiburg, Baden-Württemberg, Duitsland

Weingut Weber

De plaatsen zijn op de parkeerplaats aan de voorkant van de wijnmakerij met uitzicht op de Walnut Tuin of 100 meter verder op de heuvel naar de "bus parking" met uitzicht over de Rijnvallei.

• Im Offental 1

77955, Ettenheim, Duitsland

• september 2020

Vrij, prachtig uitzicht, je staat in de wijngaarden. Heerlijk restaurant! Je kunt daar maar één nacht staan, ik wilde daar niet langer staan, want je kunt de straat heel hard horen. OK 's nachts - maar overdag comfortabel zitten is niet mogelijk voor mensen die gevoelig zijn voor geluid zoals ik.

Karstenwagen

Mooie plaats. Je mag kiezen waar je staat. Bij de wijnranken, onder de notenbomen of gewoon op de parkeerplaats. Wij kozen voor de wijnranken met mooi uitzicht.

PeetM

Geweldige parkeerplaats midden in de wijngaard naast een boom met uitzicht op de wijngaard, de Vogezen en het Rijndal ... Als je geen elektriciteit nodig hebt, had je hier moeten zijn

ucalira

Deze locatie heeft 13 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

• september 2020

ucalira

Deze locatie heeft 13 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

Meer foto's zien? Download dan de app!

• Im Offental 1

77955, Ettenheim, Duitsland