Tineke1959

Goededag, Wij danken u voor uw beoordeling. Uiteraard proberen wij de wensen van onze gasten zo goed mogelijk te vervullen. We communiceren echter heel duidelijk dat er enkele plaatsen dicht bij de straat zijn. Omdat we maar een klein bedrijf zijn en het in deze tijd erg druk hebben, is het voor ons niet altijd mogelijk om je de gewenste plek te geven. Des te blijer zijn wij dat u een fijne plek heeft gehad en dat u van uw tijd bij ons heeft genoten.

Deze camping verdient een 5 sterren rating alles klopt er gewoon en de prijs staat correct in verhouding met wat je ervoor krijgt, top service op een top locatie, wij komen zeker nog eens terug “es war super”

RSports

Bedankt voor uw recensie. We zijn erg blij dat u onze ruimte en onze prijs-prestatieverhouding leuk vindt. Wij kijken uit naar uw volgende bezoek.

Camping Langenwald