Hele mooie plek om te staan, maar vrij prijzig: stroom + water €5. We betaalden €17.50 per nacht met 2 personen. Grijs water en toilet hebben we geleegd bij de andere camperplaats in Gengenbach. Als je voor >€50 koopt in de winkel, krijg je €10 korting op je rekening.

• oktober 2022

• april 2022

camperplaats bij wijnboer ideaal om Gengenbach te bezoeken, centrum op 2,5 Km Deze periode staan de appelbomen in bloesem, wat het nog mooier maakt beperkte voorzieningen. water, stroom is aanwezig , losplaats voor water en wc niet Wij komen zeker nog terug Groeten Dirk & Marleen

• oktober 2022

• april 2022