We hadden de laatste plek toen we om 20.00 uur arriveerden. Stroom voor €1 werkte. Het toiletgebouw bij de vrouwen was verwarmd. toiletpapier en zeep aanwezig. Klein stukje wandelen naar het centrum. Mooie omgeving. Heerlijk gegeten bij t Aziatisch restaurant dichtbij. Prijs/kwaliteit is heel goed.

• december 2023

De elektriciteitskast deed het niet. €1,- verspild. Kregen gewoon geen stroom helaas. Geprobeerd te bellen, maar geen contact kunnen krijgen. Hopelijk gemaakt voor de volgende komt.

ZonnigeDag

Overdag verkeersgeluid, nacht rustig.

• december 2023

ZonnigeDag

Overdag verkeersgeluid, nacht rustig.

• Schloßstraße

76593, Gernsbach, Duitsland