vriendelijk ontvangen. na betaling uitleg en folders . niets op aan te merken. circus stond op evenementen terrein. niks geen last van

Rennie-en-ina

Zeer onvriendelijke tuinman. Bij het registreren werden we berispt omdat we ongelijk hadden. Zou het begrepen hebben maar waren de enige stacaravan. Geen aanbeveling omdat deze terreinman geen manieren heeft. Wolfgang Stoeber

Wolfgang12

Mooi uitzicht. 14 euro standplaats op grind. als je gebruik wil maken van faciliteiten op camping is dat 7,50 pp extra. in de buurt: fietsparcour voor kinderen, zwembad, minigolf. Prima om de middag door te brengen.

Stadt- und Aktivcamping Zollernalb