De parkeerplaats is moeilijk te vinden en er is geen goede routebeschrijving. Heeft de charme van een bouwplaats. veel te duur voor wat er geboden wordt! we kunnen dit niet meer aanbevelen.

RuedigerS

Aardige plek, maar beetje saaie grindvlakte. Voldoende plaats. We zijn met de fiets naar de oude stad gegaan.

Sandor-Gora

pluspunten: fietsen naar de stad of met ov. Ruime plekken, voorzieningen camper ok. Toilet bij achterliggend horeca. Douches ZONDER PRIVACY. kost pp 2 euro. Is feitelijk van de sportfaciliteiten verderop. Geen deuren, als je dat ok vindt prima! Minpunt: geen groen en sfeerloos!

Wohnmobilstellplatz Heidelberg