Camping Wiesensee

Hemsbach, Rhein-Neckar-Kreis, Landkreis Karlsruhe, Baden-Württemberg, Duitsland

• juni 2024

super vriendelijk ontvangst, nette camping heerlijke douches en heel schoon , heerlijk gegeten in het restaurant heel vriendelijk personeel deze camping komt zeker op ons favoriete lijstje

• juni 2024

Prima camping voor tussenstop. Mooi gelegen aan een meer waar je een mooie wandeling kunt maken. stonden op no 24 in de hoek!

• juni 2024

wij verbleven hier 2 nacht in juni. Fijne doorgangscamping met prima sanitair. Een aanrader! Theo

Camping Wiesensee