Gypsy1

Prima camping met fijne schone voorzieningen. Reden waarom 3 sterren en geen 4, is omdat het speeltuintje niet geschikt is voor kleine kinderen. Hij was heel mooi maar te uitdagend voor peuters. Plaats wel voldoende ruim en mooie omgeving om te fietsen.

calobo

prima camping met zoals al eerder gezegd, alles erop en eraan. In het hoogseizoen, ram en ram vol. als Nederlander voelen we ons hier niet echt welkom. Vriendelijkheid is ver te zoeken. Wij komen om deze reden absoluut niet terug.

Camping Schloss Helmsdorf