Rheinstrandbad Rappenwört

Karlsruhe, Landkreis Karlsruhe, Baden-Württemberg, Duitsland

• juni 2024

Volgens ons geen officiële camperplek, geen borden, maar wordt overnachten geaccepteerd. Geen voorzieningen, rustig tot een uurtje of 6 daarna heel veel verkeer. Prima geslapen, geen onveilig gevoel gehad.

Fam-ter-Smitten

We verbleven er één nacht op doortocht, het was erg rustig, veel andere kampeerders. wij hadden een goed gevoel. Geen service maar wel gratis overnachting.

vantourervb

mooie parkeerplaats onder grote bomen, veel ruimte, overdag behoorlijk luid, 's nachts absolute stilte, helaas slechts zeer slechte tot geen mobiele telefoonontvangst.

• juni 2024

• Hermann-Schneider-Allee 54