Het is een zeer comfortabele plek om Straatsburg vanuit het centrum van Kehl te bezoeken. Stil, voert water af en laadt goed op. Elektriciteit een paar stopcontacten werken niet. Zeer goede wandeling in de buurt langs de rivier en met het huisdier. Ik geef het 3 sterren voor elektriciteit

angboos

Een veredelde parkeerplaats, met diverse stroomaansluitingen die niet werkten. Voor alleen een overnachting prima maar verder niks! Strasbourg makkelijk te bereiken met fiets of openbaar vervoer!

Peer115

De camperplaats is geschikt wanneer je Straatsburg wilt bezoeken wat zeker de moeite waard is. Voor een andere reden zou ik hier niet willen staan. Let op wanneer je via Straatsburg rijd ,de maximale breedte is 2,2 meter.Anders optijd een andere brug nemen.Scheelt een stuk omrijden.

Am Wasserturm