oplichters want aan de andere kant van een balk hout is het ineens 36 euro ipv 22 voor dezelfde faciliteiten oud en vies

• augustus 2021

Meer hoeft een camperplaats niet te zijn voor ons. 14€ betaald voor 2 volwassenen en 2 kinderen incl stroom. Een mooi meer waar je in kan zwemmen en een Netto supermarkt op 900m

• juli 2021

Veel geld voor weinig. Topplatz heet dit! Maar ,€2,50 per persoon per dag om te kunnen douchen in een ruimte van 80x80cm, glad ook nog, met geen aankleedprivacy vind ik wel heel erg overtrokken. Bovendien is het merendeels camping, dus erg rumoerig.

• augustus 2021

• juli 2021