Parkplatz Schwarzwaldblick

Lauterbach, Landkreis Rottweil, Regierungsbezirk Freiburg, Baden-Württemberg, Duitsland

• juli 2024

Bezocht op 16 juli 2024. Zeer saaie plek. Stond vol met personenauto's op het gedeelte gereserveerd voor campers. Naast de camperplaats een grote feesttent, dus rustig zal het wel niet zijn. We zijn doorgereden naar Nußbach in Triberg im Schwarzwald.

• juni 2024

Mooie plek met prachtig uitzicht en in de natuur. geen faciliteiten behalve een Dixie die goed werd schoongehouden. leuke wandeling rond de berg volg Yoga pad.

marjolijn

Wat moet je aan alle eerdere recensies toevoegen? Alleen: genieten! Dit soort plekjes vind je niet gauw en laten we er vooral heel zuinig op zijn!! Compliment en dank aan de lokale gemeenschap die zo'n plek mogelijk maakt!

• juli 2024

• juni 2024