Campingplatz Mannheim Strandbad

Mannheim, Landkreis Karlsruhe, Baden-Württemberg, Duitsland

• juli 2024

Slechtste plaats waar we gestaan hebben. Het sanitair is overgedateerd maar proper. Overal is het vuil, versleten en niet gekuist. De toegangsweg is een ramp, een tegenligger een groot probleem. Ook geen mooie omgeving. We betaalde eind juni 2024 27€ per nacht.

• juli 2024

Het nadeel: je komt om 13 uur aan en de receptie gaat om 15 uur open. De boom is dicht, dus wachten! De vriendelijkheid van de eigenaar maakt daarna alles weer goed! Laat je niet afschrikken door de bordjes "verboden voor alle verkeer" de camping is echt aan het einde van de weg!

• juni 2024

• juni 2024