Robopweg

wat een vriendelijke beheerster. we stonden aan de weg zoekende naar de cp. kwam de beheerster naar ons toe die mededeelde dat de camperplaats niet bereikbaar ivm de bouw van een huis. maar niet getreurd we mochten op het erf en werd perfect geregeld. top.

7kleinkinderen

Ondanks de niet-vleiende eerdere reviews zijn we naar deze CP gegaan. We werden hartelijk ontvangen en hebben 9 en 10 augustus 22 daar gestaan. De beheerder voorzag ons van goede tips. Fijn gefietst. Stroom € 0,60 p/kWh: voor twee nachten € 5,40 afgerekend.

Besenwirtschaft Georgshof