• november 2023

top plaats erg aardig personeel zeer schone faciliteiten acsi-kaart accepteren

Teddy1234

hele fijne camping. mooi zwembad, fijne ligweide. vriendelijk personeel en prima plaatsen. supermarkt nabij de camping.

lucvanhartingsveldt

we zijn hier gister aangekomen leuke camping voor kinderen veel te doen we waren op doorreis naar huis voor 2 nachten prima plekken groot genoeg goede voorzieningen supermarkt dichtbij

• november 2023

top plaats erg aardig personeel zeer schone faciliteiten acsi-kaart accepteren