Parking Ötigheim

Ötigheim, Landkreis Rastatt, Landkreis Karlsruhe, Baden-Württemberg, Duitsland

• juli 2024

Nadat de beoogde plaatsen waren bezet, zijn we hier op 7 april 2024 geland. We brachten de nacht alleen hier op straat door. Er was veel verkeer en luid. Wij betaalden €7.

AdrianM

Leuke CP met nette plaatsen. De voorzieningen zijn voortreffelijk. Wat voor ons het aantal sterren drukt, is dat je s'avonds en s'ochtends vroeg toch best wat overlast van de naastgelegen weg hebt. Leuke omgeving om te fietsen, wandelen en te geocachen.

Wiepie-Foeke

Mooie, ruime, duidelijk afgebakende plekken op het parkeerterrein naast een tennisbaan. Alle voorzieningen aanwezig. Parkeerticket te verkrijgen bij de gemeente of de bakker.

• juli 2024

• Rheinstraße 23