Prachtige, rustige plek. We hebben hier 1 nacht gestaan, we werden hartelijk ontvangen door Eli en zijn familie. De kinderen konden even heerlijk voetballen. Echt een aanrader! Ook is er dichtbij een soort kinderboerderij, leuk om even naar toe te gaan.

hymeinalt_92

Heerlijke plek om tot rust te komen midden in de natuur met rondom een prachtig uitzicht. In de omgeving volop wandel en fiets mogelijkheden. Meestal komt de eigenaar s avonds nog een gezellig praatje maken. We hebben er 3 nachten alleen gestaan.

Parking Elis Ranch