Minicamping bij boerderij. vriendelijke ontvangst, rustige ligging, mooi groen.

• maart 2022

Mooie mogelijkheid om op de boerderij te kamperen, eenvoudige douche/toilet mogelijkheid. Vriendelijke behulpzame gastvrouw. Streekproducten in de koelkast bij de ingang. Rustige ligging aan het fietspad, af en toe een auto en natuurlijk ook een tractor . We komen graag terug.

• september 2021

super leuke boerderij om te kamperen, vriendelijke eigenaren. rustig gelegen met een weids uitzicht. eigen producten te koop, heerlijke ham gekocht.

Jeroen&Mirella

Minicamping bij boerderij. vriendelijke ontvangst, rustige ligging, mooi groen.

• maart 2022

• september 2021