We kregen de laatste ecoplek wel wat smal maar te doen. Sanitair 9+, Bodenseecard 9+, aardige eigenaren. Überlingen is ook een aanrader met de trein. Naast acsi tarief ook vuilbelasting 2€ en de toeristenbelasting 4€ dus 27€ per nacht ipv 21€.

Ger-onderweg

Keurige camping. Super sanitair. Ecologisch bewust bezig. Nieuwere deel weinig beschutting Dichtbij treinstation om gemakkelijk bij de Bodensee te komen. Deutsche Gründlichkeit (maar wel wat saai)

Kawans

Super camping. Niet te groot, zeer vriendelijke eigenaren, sanitair zeer schoon en mooie plekken. Wij wilden graag 3 nachten blijven en de eigenaar heeft met 1 x verplaatsen geregeld dat we idd 3 nachten konden staan! Zeer aan te bevelen!

Campinggarten Wahlwies