We kregen de laatste ecoplek wel wat smal maar te doen. Sanitair 9+, Bodenseecard 9+, aardige eigenaren. Überlingen is ook een aanrader met de trein. Naast acsi tarief ook vuilbelasting 2€ en de toeristenbelasting 4€ dus 27€ per nacht ipv 21€.

Ger-onderweg

Keurige camping. Super sanitair. Ecologisch bewust bezig. Nieuwere deel weinig beschutting Dichtbij treinstation om gemakkelijk bij de Bodensee te komen. Deutsche Gründlichkeit (maar wel wat saai)

• juni 2023

Super camping. Niet te groot, zeer vriendelijke eigenaren, sanitair zeer schoon en mooie plekken. Wij wilden graag 3 nachten blijven en de eigenaar heeft met 1 x verplaatsen geregeld dat we idd 3 nachten konden staan! Zeer aan te bevelen!

• juni 2023

Campinggarten Wahlwies