Een prachtig stukje aarde met zeer vriendelijke gastheren. Klein, prima restaurant. Dinsdag is een rustdag. Er is een bakker, een spaarbank en nog een restaurant in de stad. De sanitaire ruimtes zijn wat ouder maar schoon. Wij komen graag terug.

Thomas_Vonhoff

Een prachtig plekje, heerlijk rustig. Je hoort het beekje stromen, ja en de weg. Wij vinden het niet storend. We stonden mooi verhard. Prijs is wel behoorlijk. 13 euro voor de plaats, 10 euro p.p. en dan nog stroom. Bijna Zwitserse prijzen zo vlak aan de grens.

Naturcamping Schlüchttal