• december 2023

Prima plek voor een overnachting op doorreis. Geen faciliteiten maar wel heerlijk stil 's nachts. Prima geslapen en nog gratis ook..

• maart 2019

Hebben hier niet gestaan. De route vanaf de autoweg liep via het station. De onderdoorgang bij het station is maximaal 3 m hoog, voor onze camper te laag. In het donker en met eenrichtingsverkeer hebben we niet gemakkelijk een alternatieve route kunnen vinden, daarom uitgeweken naar Bruchsal.

• oktober 2018

We hebben hier 1 nacht gestaan. Rustig geslapen. Ook fijn om s morgens een goede wandeling te maken.

• december 2023

• maart 2019