Voor één nacht is het voor 14 euro inclusief stroom prima. Echter mag er nog wel het één en ander worden opgeknapt. Met name het sanitair is niet al te best😳 Nu was ook alleen het dames sanitair beschikbaar.

buscamperwinsum12

ga daar niet heen met honden. Dankzij de incompetentie van de terreinwachter zijn ze niet welkom. Dit zou gewoon vermeld moeten worden in de beschrijving van de plaats. We reden weer. Als je onze hond niet wilt, wil je ons geld ook niet.

GeSchulz

prima plek. €28 voor 2 nachten incl stroom. afgebakende plekken. vriendelijk ontvangen.

Wassersportclub Eibelstadt