• april 2023

in het toilet was A A en we konden niet mee eten

Germancamper_2012

Parkeerplaats bij Gasthof is oké. Alleen konden we vanwege de drukte niet bij hen eten, maar kreeg als alternatief mee eten bij Biergarten: Felsen Keller ligt in t grote bos. Wel 10 minuten maar het eten was heerlijk. Echt een aanrader.

Silverbaby

Er is een parkeerplaats bij de brouwerij daar kun je staan. Even verder op lekker en goedkoop gegeten. Super plek voor als je op door reis bent.

• april 2023

in het toilet was A A en we konden niet mee eten