Fijne plek om te staan, op en grasveldje, met stroom en water. In de Rappenhof kan je lekker eten. Vanaf de CP fiets je gemakkelijk door de prachtige landschap naar het “Glasdorf”.

• juni 2019

wij betaalden 15 euro om op dit heerlijke plekje te staan , er is stroom en water en prachtige natuur om je heen. wandelroutes , lang en kort en erg lekker eten in het restaurant.

• juni 2014

Het is een prima plaats met stroom, water en gelegenheid lozen van vuilwater en chemisch toilet. Wat wil je nog meer voor 10.- euro? Je kunt er fietsen en wandelen. Er is een prima restaurant. Vriendelijke ontvangst.

• juni 2019

• juni 2014