HGP

Er is niets ten goede veranderd. De enige plek waar we weten waar de passagier extra moet betalen We dachten aan de tijd dat je "mensen reisde" overnachten buiten de "stadsmuur" behoort tot het verleden. Niet hier!

• mei 2022

Matige CP. En dan voornamelijk voor de prijs. De plekken zijn op eigen inzicht, stroompalen aanwezig. Voor een overnachting prima. Service aanwezig, maar geen gebruik van gemaakt, dus geen idee hoe en wat. De eerdere recensies met foto’s kloppen nog, niets veranderd.

• mei 2022

• Am Bauhof 6