prima camperplaats je kunt gebruik maken van het sanitair op de camping en dat is vernieuwd, als ik van de review van 2020 uit ga, was schoon en netjes de plaats wordt druk bezocht we betaalden 36 euro voor twee nachten. Bad Staffelstein is op 10 minuten fietsen, daar zijn winkels en restaurants

• maart 2020

niet aanbevolen. voor 13,20. Sanitair onder alle zeugen, schimmels en verkalkt. Toegewezen parkeerplaats en vervolgens bezet.Na 1 uur hadden we eindelijk een ruimte. ik zal niet terugkomen

• april 2019

prima cp op loop afstand van thermen geen stroom wel water en lozen. Wij betaalden € 9,- en kregen ook nog een kortingskaart voor thermen. Tot 20 uur aanmelden bij het overdekte zwembad.

• maart 2020

• april 2019