Super mooie parkeerplaats en de thermale baden zijn echt geweldig. Helaas staan hier nu ook caravans.

• november 2023

Fatsoenlijke sanitaire ruimte, grote parkeerplaatsen - eigenlijk te schuin, goede wandelmogelijkheden in de omgeving. Helaas leidt de stijgende straat direct langs het plein.

Auszeit-Reisende

Beste “Wild Campers”, onze parkeerplaats voor stacaravans bevindt zich in het geneeskrachtige waterbeschermingsgebied. Daarom moet ervoor worden gezorgd dat eventuele vloeistoffen die op het veld lekken, veilig worden afgevoerd. Daarom is onze parkeerplaats wellicht wat scheef :-). Tot nu toe hebben de meeste stacaravaneigenaren er mee om kunnen gaan. Wij kijken uit naar uw volgende bezoek. Hartelijke groeten van het team van Therme Bad Steben

• november 2023

An der Therme